Mun. Chișinău
str. Ion Pruncul 4/1
Sună-mă înapoi
Doriți să majorați vînzările cu 30%?
Automatizarea comerțului
Există lipsa de produse în bucătăria restaurantului DVS
Automatizarea restaurantelor
Suport tehnic gratuit 365 zile pe an
Telefon 060 00 11 03

Automatizați afacerea DVS

Software-ul și echipamentul nostru vor uni toate procesele întreprinderii într-o unitate, ceea ce va asigura:
  • Control
    Rapoarte zilnice detaliate.
    Analiza rezultatelor financiare.
  • asd
    Personal
    Minimizarea greșelilor și a abuzurilor.
    Controlul orelor de lucru, bonusurilor și procentelor de vânzări.
  • Clienți
    Creșterea vitezei și calitatății de deservire.
    Evidența sistemului de reduceri și bonusuri, carduri de discount.
  • Mărfuri
    Optimizarea sortimentului de mărfuri și materie primă.
    Evidență comodă pentru mărfurile cu termen de valabilitate expirat.
  • Depozit
    Simplificarea evidenței depozitului.
    Inventariere rapidă.
De ce ne aleg pe noi
25 Ani de exepriență
100+ Proiecte finalizate
365/7 Suport tehnic gratuit
Proiecte finalizate
Magazine
Restaurante
Sarcina
Magazinul a avut o concurență aspră cu alte puncte de vânzare. A fost necesar să atragem noi clienți și să creștem loialitatea celor existenți.
Decizie
A fost introdus un sistem de carduri cu discount si bonusuri, ceea ce a permis atragerea a 15% din clienții noi și creșterea vânzărilor totale cu 30%.
Sarcina
Majorarea sumei vînzărilor, cu numărul de clienți deja existenți.
Decizie
Automatizarea complexă a magazinului a permis crearea unui sistem de reduceri periodice si prin sume, ceea ce a dus la o creștere a cecului mediu de la 39,00 lei la 48,00 lei.
Sarcina
Creșterea numărului de vânzători în sala de comert prin reducerea numărului de casieri. În același timp, viteza de deservire a clienților la casă nu trebuie redusă.
Decizie
A fost instalat echipament modern pentru scanarea rapidă mărfurilor și calculul rapid al cumpărătorilor. Aceasta a dus la o reducere de 1,5 ori a numărului de casieri.
Sarcina
Scapă de soldurile mari de mărfuri nerealizate în depozit, optimizând cumpărarea acestora.
Decizie
După instalarea sistemului de control al vânzărilor și evidenței a depozitului, cantitatea de bunuri nerealizate din depozit au fost reduse cu 40%.
Sarcina
Posibilitatea de a calcula costul bunurilor, luând în considerare costurile vamale și de transport.
Decizie
După instalarea software-ului și echipamentului necesar, a fost creat un modul de logistică complet.
Sarcina
Evidența și analiza vînzărilor complexă a tuturor punctelor de vînzare.
Decizie
Toate magazinele au fost dotate cu echipamentul și software-ul necesar, ceea ce a permis creșterea profitabilității fiecărui magazin cu o medie de 17-18%.
Sarcina
Evidența materiei prime / Neajunsul materiei prime.
Decizie
Experții noștri au creat un sistem de alertă care preîntîmpină personanulul despre finisarea produsului în bucătăria restaurantului.
Sarcina
La utilizarea produselor scumpe și ușor alterabile , a fost necesar să facem achiziții prompt și în timp util.
Decizie
A fost implementat un algoritm pentru a crea un document automat de achiziții, care este trimis la telefonul cumpărătorului.
Sarcina
Reducerea cozilor imense în orele de vârf de la orele 12.00 la 15.00.
Decizie
După stabilirea unei soluții complexe cu etichetarea mâncărurilor și calcularea rapidă a clienților, sarcina a fost rezolvată.
Sarcina
Probleme cu ordinul de executare a comenzilor pentru livrare.
Decizie
După instalarea ecranului bucătarului toate comenzile sunt afișate în ordine, iar problema cu comenzile pierdute a dispărut.
Sarcina
Înregistrarea timpului de lucru al angajaților și perceperea procentului de vânzări, prime și penalități.
Decizie
După instalarea software-ului, a fost creată o baza de date completă a personalului, care a permis evidența și păstrarea datelor despre salarii și concedii.
Sarcina
Directorul fiind foarte des în străinătate avea nevoie de acces de la distanță la raporturile de pe smartphone.
Decizie
Experții noștri au configurat un server de rapoarte, care a permis vizualizarea rapoartelor nu numai de pe smartphone, ci și de pe orice alt dispozitiv.
Ți-a plăcut soluția proiectului?
Contactați-ne pentru a afla cum să rezolvați rapid și eficient problema dvs.
Echipamentele noastre
Au încredere în noi
Aveți în continuare întrebări?
Trimiteți o cerere pentru a obține mai multe detalii pentru afacerea dvs.
Oficiul central
Adresa
MD-2005, Republica Moldova
mun. Chișinău, str. Ion Pruncul 4/1
Telefon
(+373) 22 24-45-72 - Oficiu
(+373) 22 24-30-87 - Service centru
(+373) 22 29-67-29 - Fax
(+373) 69 900 989 - Service de echipament industrial (fără zile libere)
(+373) 60 001 103 - Serviciul de automatizare a comerțului și a alimentației publice (fără zile libere)
Program de lucru
Luni - Vineri 9:00 - 18:00
Simbata - Duminica - Zile libere
Filiala mun. Bălți
Adresa
MD3121, Republica Moldova
mun. Bălți str. Kiev, 145
Telefon
(+373231) 40-456 - Filiala
(+373231) 44-345 - Fax
(+373) 69966679б (+373) 68160101 - Mobil
Program de lucru
Luni - Vineri 8:00 - 18:00
Sîmbata - Duminica Zile libere
Filiala mun. Comrat
Adresa
MD3805, Republica Moldova, UTA Găgăuzia
mun. Comrat, str. Victoriei 43
Telefon
(+373 298) 805-33 - Filiala
(+373 298) 805-30 - Fax
(+373) 6 898 88 63 - Mobil
Program de lucru
Luni - Vineri 9:00 - 18:00
Simbata - Duminica - Zile libere
Filiala mun. Tiraspol
Adresa
MD-3301, PMR, Tiraspol,
str. Profsoyuzov, 60, of. 101
Telefon
(533) 675 40 - Filiala
(775) 97 555 - Mobil
Program de lucru
Luni - Vineri 9:00 - 18:00
Sîmbata - Duminica - Zile libere